Кінестетичний інтелект
Bodily-kinaesthetic intelligence:
using
one’s own body for expression or to solve problems
Даний тип мислення досить тісно пов’язаний з
дотиком зокрема, а також з кінестетичними сприйняттям взагалі. Для отримання
інформації про предмет, дитина-кінестетик повинна доторкнутися до
нього. Як правило, представники контролюють своє тіло, володіють хорошою
координацією, гнучкістю, спритністю, чудовим почуттям часу і помітною тягою до
спорту. Діти з тілесно-кінестетичними типом мислення відрізняються схильністю
до ручної праці, добре розвиненим дотиком, високим фізичним розвитком. Їх відмінні особливості – розсіяна увага, захоплення театральними постановками. Діти-кінестетики набагато краще
запам’ятовують дії, ніж слова.
Отже, цілком обґрунтованими будуть завдання
типу продемонструй, виконай пантоміму, ритмічні рухи з плесканням в долоні,
притупування ногами, танці, участь в рольових іграх та групових майстернях,
імпровізації або ж практичній роботі з матеріалами (наприклад, handmade). В старших
класах це може бути робота над проектами з використанням ІКТ, пошук інформації
в онлайн режимі. Для розвитку даного типу інтелекту дуже важливим є темп уроку
– він має бути високим із потенційною зміною видів роботи.
1. Personal handicraft creation
2. Not doing what I am doing (miming)
Learners stand in a circle. One starts miming a simple
action (e.g. brushing the teeth) and the person to the right asks what he/she
is doing. He/she responds, giving any answer except what it is actually going
on (e.g. I am sweeping the floor). The learner who asked the question starts
miming this new action (sweeping the floor) and so the process continuous.
What are
you doing?
I am sweeping the floor |
I am watching TV |
I am cooking, etc |
3. Finger stories
The teacher arranges children in a circle, holds up
right thumb, wiggles it around and says `This is Mr Wiggle` and holds up left
thumb and says `This is Mr Waggle`. The teacher tells the story doing the
actions with hands and encouraging the children to join in doing the actions
and telling the story with the teacher.
Немає коментарів:
Дописати коментар