Кінестетичний інтелект

Кінестетичний інтелект
Bodily-kinaesthetic intelligence:
using one’s own body for expression or to solve problems

Даний тип мислення досить тісно пов’язаний з дотиком зокрема, а також з кінестетичними сприйняттям взагалі. Для отримання інформації про предмет, дитина-кінестетик повинна доторкнутися до нього. Як правило, представники контролюють своє тіло, володіють хорошою координацією, гнучкістю, спритністю, чудовим почуттям часу і помітною тягою до спорту. Діти з тілесно-кінестетичними типом мислення відрізняються схильністю до ручної праці, добре розвиненим дотиком, високим фізичним розвитком. Їх відмінні особливості – розсіяна увага, захоплення театральними постановками. Діти-кінестетики набагато краще запам’ятовують дії, ніж слова.
Отже, цілком обґрунтованими будуть завдання типу продемонструй, виконай пантоміму, ритмічні рухи з плесканням в долоні, притупування ногами, танці, участь в рольових іграх та групових майстернях, імпровізації або ж практичній роботі з матеріалами (наприклад, handmade). В старших класах це може бути робота над проектами з використанням ІКТ, пошук інформації в онлайн режимі. Для розвитку даного типу інтелекту дуже важливим є темп уроку – він має бути високим із потенційною зміною видів роботи.

1. Personal handicraft creation


2. Not doing what I am doing (miming)
Learners stand in a circle. One starts miming a simple action (e.g. brushing the teeth) and the person to the right asks what he/she is doing. He/she responds, giving any answer except what it is actually going on (e.g. I am sweeping the floor). The learner who asked the question starts miming this new action (sweeping the floor) and so the process continuous.

What are you doing?
I am sweeping the floor

I am watching TV

I am cooking, etc

















3. Finger stories
The teacher arranges children in a circle, holds up right thumb, wiggles it around and says `This is Mr Wiggle` and holds up left thumb and says `This is Mr Waggle`. The teacher tells the story doing the actions with hands and encouraging the children to join in doing the actions and telling the story with the teacher.












Немає коментарів:

Дописати коментар