Анкета для вчителів з метою визначення
їх інтелектуального профілю

Перш ніж впроваджувати будь-яку модель розвитку того чи іншого типу інтелекту у процес навчання, кожен вчитель має впровадити її до себе. З огляду на це, першим кроком на шляху впровадження даної теорії є визначення свого власного інтелектуального профілю.

Прочитайте кожне твердження. Дайте відповідь на кожне з них, поставивши зліва 0, 1, 2.
Поставте 0, якщо твердження не узгоджується з вашою думкою. Поставте 2, якщо твердження цілком відповідає вашим поглядам. Поставте 1, коли ви не можете визначитись однозначно.

Порівняйте свої результати в різних видах інтелекту. Визначте свій інтелектуальний профіль. В якому виді інтелекту він є найвищий? Найнижчий?

Вербально-лінгвістичний інтелект
1. Я пишу і публікую статті.
2. Інколи я цілий день читаю те, що не має відношення до роботи.
3. Я завжди звертаю увагу на рекламні плакати.
4. Я часто слухаю радіо та диски із записаними лекціями та книгами.
5. Я захоплююсь розв’язуванням кросвордів.
6. У навчальному процесі я користуюсь дошкою, слайд-проектором, ноутбуком/комп’ютером, графіками та плакатами.
7. Я вважаю, що я добре пишу листи.
8. Якщо я декілька разів почую пісню, я назавжди запам’ятаю її слова.
9. Я часто даю завдання своїм учням читати і писати в класі.
10. Я написав(ла) про те, чим я пишаюсь.

Логіко-математичний інтелект
1. Я визнаю лише ту відповідь, яку можна перевірити підрахунками.
2. Я легко можу рахувати про себе.
3. Я люблю грати в карти.
4. Мені дуже подобались уроки математики в школі.
5. Я вірю в те, що майже все навколо нас має свою логіку.
6. Я люблю ігри, що спонукають думати.
7. Мене цікавлять нові відкриття в науці.
8. Коли я готую їжу, я завжди дотримуюсь рецептури.
9. Я вдаюся до проблемних завдань у процесі викладання.
10. Мої заняття послідовні: студенти знають, на що треба очікувати.

Візуально-просторовий інтелект
1. Я не байдужа (байдужий) до тих кольорів, які переважають у моєму одязі.
2. Я захоплююсь фотографуванням.
3. Я люблю малювати.
4. Я люблю читати книжки, ілюстровані малюнками.
5. Я особливо люблю книжки з ілюстраціями, графіками і схемами.
6. Я легко орієнтуюсь у незнайомому місті.
7. На заняттях я часто користуюсь слайдами та малюнками.
8.Я дуже люблю складати мозаїку та розв’язувати головоломки.
9. Я мав хороші оцінки з геометрії у школі.
10. Я вважаю важливит те, як учні сидять в класі.

Кінестетичний інтелект
1. Я люблю довгі прогулянки.
2. Я люблю танцювати.
3. Я займаюсь одним видом спорту.
4. Я люблю робити все своїми руками: вирізати по дереву, шити, в’язати, конструювати моделі.
5. Я вважаю, що краще практикуватись в якомусь новому умінні, ніж читати про нього.
6. Мої найкращі ідеї приходять до мене, коли я бігаю, ходжу або виконую іншіивиди фізичної діяльності.
7. Я люблю працювати надворі.
8. Мені важко довго всидіти на одному місці.
9. Я часто пропоную в аудиторії такі види діяльності, які спонукають студентів рухатись.
10. Мої найулюбленіші види занять пов’язані з фізичною активністю.

Музично-ритмічний інтелект
1. Я без труднощів можу визначити ритм та налаштуватись на нього.
2. Коли я чую якусь мелодію, я можу легко підхопити її.
3. Я легко можу визначити, хто неправильно інтонує.
4. У мене дуже виразний голос, здатний змінювати свою силу, висоту та емфазу.
5. На заняттях я часто використовую пісні та музику.
6. Я граю на музичному інструменті.
7. Я часто слухаю музику на роботі, вдома, у транспорті.
8. Я знаю мелодії багатьох пісень.
9. Я часто наспівую або насвистую якусь мелодію, коли залишаюсь один (одна) вдома або в такому оточенні, де це зручно.
10. Я чудово себе почуваю, коли слухаю музику, яку я дуже люблю.

Міжособистісний інтелект
1. Мені краще піти на вечірку, ніж залишитись вдома.
2. Коли у мене виникають якісь проблеми, я намагаюсь обговорювати їх з друзями.
3. До мене часто звертаються люди зі своїми проблемами.
4. Я займаюсь суспільною діяльністю декілька вечорів на тиждень.
5. Я люблю вечірки, люблю розважати друзів.
6. Я вважаю себе лідером і беру на себе лідерські обов’язки.
7. Я люблю вчити інших та показувати, як що робити.
8. У мене небагато близьких друзів.
9. Я добре почуваю себе у натовпі або на вечірці з багатьма незнайомими людьми.
10. Я прислухаюсь до думки учнів щодо процесу навчання.

Внутрішньоособистісний інтелект
1. Я регулярно проводжу деякий час, медитуючи.
2. Я вважаю себе незалежною людиною.
3. Я веду щоденник і записую свої думки.
4. Мені краще розробити свій план уроку, ніж користуватися матеріалами безпосередньо з підручника.
5. Я часто створюю нові види діяльності та матеріали для своїх занять.
6. Коли я в чомусь розчарована(ний) або з якихось причин ображена(ий), я намагаюсь швидко заспокоїтись.
7. Я проголошую основні цінності, які керують моїм життям, і описую відповідні до них види діяльності, до яких я регулярно залучаюся.
8. У мене є улюблені види занять, в які я поринаю вдома.
9. Я часто застосовую в аудиторії такі види роботи, які сучні повинні виконувати самостійно, наодинці.
10. На заняттях я створюю умови для спокійних роздумів.

Природничий інтелект
1. Я добре розпізнаю різні види птахів.
2. Я добре розпізнаю різні види рослин.
3. Мені подобається працювати в саду.
4. Я люблю свійських тварин.
5. Я легко можу визначити модель більшості автомобілів та рік їх випуску.
6. Дивлячись на небо, я можу назвати різні види хмар та погоду, яку вони несуть.
7. Я легко відрізняю бур’яни від культурних рослин.
8. Я люблю проводити час надворі.
9. Мені подобається займатися вивченням різновидів каміння.
10. У мене вдома і на роботі багато квітів.

4 коментарі:

  1. Дякую, надзвичайно цікава анкета.
    Мацієвська Валентина

    ВідповістиВидалити
  2. Обов'язково спрабую. Це дуже цікаво - визначити свій інтелектуальний профіль. Стаюлік Тетяна


    ВідповістиВидалити
  3. Мені було цікаво і я скористалась тестом. Дякую за корисну інформацію. Часто використовую Ваш блог і планую робити це надалі.

    ВідповістиВидалити