Анкета для вчителів з метою визначення
Перш
ніж впроваджувати будь-яку модель розвитку того чи
іншого типу інтелекту у процес
навчання, кожен вчитель
має впровадити її до себе. З огляду на це, першим кроком
на шляху впровадження даної теорії є визначення свого власного інтелектуального профілю.
Прочитайте кожне твердження.
Дайте відповідь на кожне з них, поставивши зліва 0, 1, 2.
Поставте 0, якщо
твердження не узгоджується з вашою думкою.
Поставте 2, якщо твердження цілком відповідає вашим поглядам. Поставте
1, коли ви не можете визначитись однозначно.
Порівняйте свої результати в
різних видах інтелекту. Визначте свій інтелектуальний профіль. В
якому виді інтелекту він є найвищий? Найнижчий?
Вербально-лінгвістичний
інтелект
1. Я пишу і публікую статті.
3. Я завжди звертаю увагу на рекламні плакати.
4. Я часто слухаю радіо та диски із записаними
лекціями та книгами.
5. Я захоплююсь розв’язуванням кросвордів.
6. У навчальному процесі я користуюсь дошкою,
слайд-проектором, ноутбуком/комп’ютером,
графіками та плакатами.
7. Я вважаю, що я добре пишу листи.
8. Якщо я декілька разів почую пісню, я назавжди
запам’ятаю її слова.
9. Я часто даю завдання своїм учням читати і писати в класі.
10. Я написав(ла) про те, чим я пишаюсь.
Логіко-математичний
інтелект
1. Я визнаю лише ту відповідь, яку можна
перевірити підрахунками.
2. Я легко можу рахувати про себе.
3. Я люблю грати в карти.
4. Мені дуже подобались уроки математики в школі.
5. Я вірю в те, що майже все навколо нас має свою
логіку.
6. Я люблю ігри, що спонукають думати.
7. Мене цікавлять нові відкриття в науці.
9. Я вдаюся до проблемних завдань у процесі
викладання.
10. Мої заняття послідовні: студенти знають, на що
треба очікувати.
Візуально-просторовий
інтелект
1. Я не байдужа (байдужий) до тих кольорів, які переважають у
моєму одязі.
2. Я захоплююсь фотографуванням.
3. Я люблю малювати.
4. Я люблю читати книжки, ілюстровані малюнками.
5. Я особливо люблю книжки з ілюстраціями,
графіками і схемами.
6. Я легко орієнтуюсь у незнайомому місті.
7. На заняттях я часто користуюсь слайдами та
малюнками.
8.Я дуже люблю складати
мозаїку та розв’язувати
головоломки.
9. Я мав хороші оцінки з геометрії у школі.
10. Я
вважаю важливит те, як учні сидять в класі.
Кінестетичний
інтелект
1. Я люблю довгі прогулянки.
2. Я люблю танцювати.
3. Я займаюсь одним видом спорту.
4. Я люблю робити все своїми руками: вирізати по
дереву, шити, в’язати, конструювати моделі.
5. Я вважаю, що краще практикуватись в якомусь новому умінні, ніж
читати про нього.
6. Мої найкращі ідеї приходять до мене, коли я
бігаю, ходжу або виконую іншіивиди фізичної діяльності.
7. Я люблю працювати надворі.
8. Мені важко довго всидіти на одному місці.
9. Я часто пропоную в аудиторії такі види
діяльності, які спонукають студентів рухатись.
10. Мої найулюбленіші види занять пов’язані з фізичною активністю.
Музично-ритмічний
інтелект
1. Я без труднощів можу визначити ритм та
налаштуватись на нього.
2. Коли я чую якусь мелодію, я можу легко
підхопити її.
3. Я легко можу визначити, хто неправильно
інтонує.
4. У мене дуже виразний голос, здатний змінювати
свою силу, висоту та емфазу.
5. На заняттях я часто використовую пісні та музику.
6. Я граю на музичному інструменті.
7. Я часто слухаю музику на роботі, вдома, у транспорті.
8. Я знаю мелодії багатьох пісень.
9. Я часто наспівую або насвистую якусь мелодію,
коли залишаюсь один (одна) вдома або в такому оточенні, де це зручно.
10. Я чудово себе почуваю, коли слухаю музику, яку
я дуже люблю.
Міжособистісний
інтелект
2. Коли у мене виникають якісь проблеми, я
намагаюсь обговорювати їх з друзями.
3. До мене часто звертаються люди зі своїми
проблемами.
4. Я займаюсь суспільною діяльністю декілька
вечорів на тиждень.
5. Я люблю вечірки, люблю розважати друзів.
6. Я вважаю себе лідером і беру на себе лідерські обов’язки.
7. Я люблю вчити інших та показувати, як що робити.
8. У мене небагато близьких друзів.
9. Я добре почуваю себе у натовпі або на вечірці
з багатьма незнайомими людьми.
10. Я прислухаюсь до думки учнів щодо процесу
навчання.
Внутрішньоособистісний
інтелект
1. Я регулярно проводжу деякий час, медитуючи.
2. Я вважаю себе незалежною людиною.
3. Я веду щоденник і записую свої думки.
4. Мені краще розробити свій план уроку, ніж користуватися
матеріалами безпосередньо з підручника.
5. Я часто створюю нові види діяльності та матеріали
для своїх занять.
6. Коли я в чомусь розчарована(ний) або з якихось
причин ображена(ий), я намагаюсь швидко заспокоїтись.
7. Я проголошую основні цінності, які керують моїм
життям, і описую відповідні до них види діяльності, до яких я регулярно залучаюся.
8. У мене є улюблені види занять, в які я поринаю
вдома.
9. Я часто застосовую в аудиторії такі види роботи,
які сучні повинні виконувати самостійно, наодинці.
10. На заняттях я створюю умови для спокійних
роздумів.
Природничий інтелект
1. Я добре розпізнаю різні види птахів.
2. Я добре розпізнаю різні види рослин.
3. Мені подобається працювати в саду.
4. Я люблю свійських тварин.
5. Я легко можу визначити модель більшості
автомобілів та рік їх випуску.
6. Дивлячись на небо, я можу назвати різні види
хмар та погоду, яку вони несуть.
7. Я легко відрізняю бур’яни від культурних рослин.
8. Я люблю проводити час надворі.
9. Мені подобається займатися вивченням різновидів
каміння.
10. У мене вдома і на роботі багато квітів.
Цікаво. Треба спробувати.
ВідповістиВидалитиДякую, надзвичайно цікава анкета.
ВідповістиВидалитиМацієвська Валентина
Обов'язково спрабую. Це дуже цікаво - визначити свій інтелектуальний профіль. Стаюлік Тетяна
ВідповістиВидалитиМені було цікаво і я скористалась тестом. Дякую за корисну інформацію. Часто використовую Ваш блог і планую робити це надалі.
ВідповістиВидалити