Педагогічна палітра
вчителя англійської мови
Петракович Вікторії Вікторівни
Я – персонал
1985 р. н.
У 2008 році закінчила Житомирський державний
 університет імені Івана Франка,
інститут іноземної філології.
Кваліфікація – магістр педагогічної освіти,
вчитель англійської і німецької мов
та зарубіжної літератури.

Категорія – спеціаліст II категорії.

Я – універсал
Філософія мого успіху: вбачаю свій успіх у поєднанні постійного прагнення до самовдосконалення з орієнтацією на подальший успіх своїх учнів сьогодні, завтра і в майбутньому.
Проблемна тема: Множинний інтелект в контексті якісної освіти XXI століття.
Реалізую технологію співробітництва між педагогом та учнями на уроці з опорою на різні стилі пізнання, що спрямована на досягнення високих результатів навчання.
Суперідея: створення ситуації успіху для розвитку особистості дитини, усвідомлення своїх здібностей та віри у власні сили.
Передаю способи: використовую інноваційні технології навчання, застосовую індивідуальні та групові форми, тестові завдання, а також самостійну роботу та самооцінювання.
Проектую успіх: заохочую учнів до участі в творчих конкурсах та олімпіадах.



Гармонія розуму і серця
Життєве кредо: "There are only two ways to live your life. One is as though nothing is a miracle. The other is as though everything is a miracle."
                                                                    Albert Einstein
Професійне кредо: "Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn. "
                                                              Benjamin Franklin
     Адміністративний моніторинг
     Професіонал: 2Д, 3А, 3В, 4А, 10Б, 10Г
     Менеджер: Клуб дебатів"Let’s Debate Together", Євроклуб"Bridges"


 Вернісаж думок
Я – багатогранна особистість

        Я – ВЧИТЕЛЬ Якщо ви володієте знаннями, дайте  іншим запалити від нього свої світильники. Т.Фулпер
        Я – ТВОРЕЦЬ Твоє життя формується твоїми думками. Маркус Авреліус
        Я – МИТЕЦЬ Твоє призначення приховано в тому, що ти любиш робити більш за все на світі. Д.Закарін
        Я – МАНДРІВНИК Всьому, що необхідно знати, навчити не можна. Вчитель може зробити тільки одне – вказати дорогу. Річард Олдінгтон
        Я – ЛЮДИНА Кожна людина мене в чомусь перевершує; і в цьому сенсі мені є чому повчитись. Ральф Емерсон


6 коментарів:

  1. You are a pure potentiality. You have already played so many roles and so many more you are going to play. All of them have a tremendous impact on the way your life unfolds. But remain always true to yourself, bring yourself without residue to your students, your friends and family and you'll experience the greatest of life's miracles

    ВідповістиВидалити
  2. It is easy to take you for granted but it is difficult to forget your inspirational words. It is easy to misbehave in class but it is difficult to overlook your motivational advice. It is easy to spot annoyance in your behavior but it is difficult to realize the patience you have while dealing with us. Thanks for overlooking our EASY’s and never forgetting to do your DIFFICULT’s.

    grateful students of 10B form

    ВідповістиВидалити
  3. Thanks for not making our children learn the way you want to teach, but teaching them the way they want to learn.

    Parents of 4A form

    ВідповістиВидалити
  4. Wish you love, inspiration and thirst for life. Always be yourself and you will always be happy!

    ВідповістиВидалити
  5. Успіх приходить до того, хто робить те, що найбільше любить. (М.Форбс )
    Віка, я бажаю тобі успіху! Стаюлік Тетяна

    ВідповістиВидалити